poniedziałek, 4 września 2017

Profil Szana

Motto: Jestam jaki jestem i nie zmienię się 
Imię: Szan 
Pseudonim: jak może mieć pseudonim skoro jego imię ma cztery litery 
Wiek: 9 lat 
Płeć: basior 
Rasa: wilk mroku 
Głoshttps://youtu.be/aun1lHyqwBg
Hierarchia: omega
Stanowisko : zielarz, obrońca szczeniąt 
Jaskinia: Mrok 
Moce
-Zamiana w cień
-Kontrola mroku potrafi sprowadzić mrok
-Widzi w ciemności
-Tworzyć koszmary
-Przemiana w mrok
Charakter: Szan bywa tajemniczy i czasem nawet mroczny ale w głębi to bardzo miły i ufny basior. Jest zamknięty w sobie ale kiedy komuś zaufa jest bardzo otwarty. Jest romantykiem zawsze stara się być miły oraz szarmancki w stosunku do wadera. Zazwyczaj cichy ale zawsze chętnie rozmawia.
Historia: nie chce jej pamiętać
Rodzina: nie chce jej znać 
Ciekawostki: lubi szczeniaki i zabawę z nimi 
Partner:  chętnie 
Zauroczenie: och użekła go od pierwszego wejrzenia Olivia...
Potomstwo: chętnie by miał 
Księżyce: 250
Ekwipunek
Towarzysz
Właściciel: Kolaa 
Inne zdjęcia: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od Olivii cd. Szana

- Jasne - oddałam uśmiech i ruszyłam. Wilk wydawał się sympatyczny, a ja i tak nie miałam nic do roboty. Na początku chciałam mu pokazać kwi...